Spetterend muziekfestival voor opleidingsorkesten bij PB!

Muziekvereniging Prins Bernhard organiseert ook dit jaar weer het A.M.F. Open Podiumfestival voor Opleidingsorkesten op zondag 26 mei a.s! Dit evenement voor opleidingsorkesten uit de omgeving van Apeldoorn is in de afgelopen jaren uitgegroeid tot een zeer succesvol festival; dit jaar doet er zelfs een showkorps
uit Zoetermeer mee!

Met maar liefst 10 orkesten die zich aangemeld hebben wordt het een onvergetelijke muzikale dag. Natuurlijk zal ook Muziekvereniging Prins Bernhard op dit festival niet als deelnemer ontbreken. Zij wordt vertegenwoordigd door de jeugdfanfare o.l.v. Karel Jongerling. Momenteel wordt er nog druk gerepeteerd om een geweldig programma aan het publiek en de deskundige jury ten gehore te brengen!

Het festival start om 10.30 uur en vindt plaats in de sporthal aan de Groenlingweg te Apeldoorn (naast het verenigingsgebouw van Muziekvereniging Prins Bernhard). De eindtijd zal rond 17.00 uur liggen. De entree is gratis.

Fanfare gespeeld op Russisch concert

Afgelopen zondagmiddag 7 april heeft de fanfare van Prins Bernhard een concert gegeven op het Raadhuisplein in Apeldoorn ter ere van de Russische week. Naast PB speelde daar ook VIOS uit Hoenderloo en Muziekvereniging Eendracht. Deze prachtige dag werd afgesloten met een gezamenlijk optreden. Al met
al een prachtige zonnige en muzikale dag waarvan je de foto's kunt bekijken bij 'media'. Veel kijkplezier!

PB speelt op voorjaarsconcert Brassband

Aanstaande zaterdagavond 6 april zal Muziekvereniging Prins Bernhard haar medewerking verlenen aan het voorjaarsconcert van Brassband Apeldoorn. Dit concert vindt plaats in het Bolwerk aan de Ravelijn 55 in Apeldoorn. De zaal is open om 19:30 uur, aanvang 20:00 uur. Graag tot ziens!

Geslaagd concert 'PB Live: vrienden van PB'!

Afgelopen zaterdagavond 16 maart was het weer tijd voor ons jaarlijkse concert 'PB Live: vrienden van PB'. Een avond waarin we onze donateurs en vrienden van de vereniging wilden bedanken met een mooi stukje muziek. Het was muzikaal zeer geslaagd! Bekijk de foto's in het album!

Malletband 2e op Nederlands Kampioenschap!

Zaterdag 16 februari was het dan eindelijk zover. De malletband heeft meegedaan aan het NK en wel met een prachtig resultaat! Ze zijn 2e geworden met een puntenaantal van 92,17. Het verschil met de eerste plaats was slechts 0,83 punten, dus minimaal. Een prachtig resultaat! Bekijk de foto's bij media van deze spannende dag.

Malletband behaalt een 1e prijs met promotie en lof op concours

Afgelopen zondag 18 november was het zover voor de malletband van muziekvereniging Prins Bernhard, zij nam deel aan het podiumconcours van de Limburgse Bond van Tamboerkorpsen in Heel. De malletband kwam uit in de derde divisie en bracht een prachtig programma ten gehore. De jury beoordeelde het optreden met 90,58 punten; een 1e prijs met promotie en lof. Daarmee werd de malletband tevens dagwinnaar in haar divisie en plaatste zij zich voor het NK in februari 2013. Een geweldige prestatie voor een club met zoveel jeugdige muzikanten.

Maanden van voorbereiding gingen vooraf aan dit concours. Naast de wekelijkse repetitie op woensdagavond, werden extra repetities, een studieweekend en een try-out concert georganiseerd. Hierin werd de malletband ondersteund door hoofdsponsor Autoschade Hagen Apeldoorn B.V., die tevens de enthousiaste groep muzikanten onlangs nog nieuwe blouses schonk.

De malletband van Muziekvereniging Prins Bernhard heeft zich ten doel gesteld om zich te ontwikkelen op onder andere muzikaal vlak. Dit concours bewijst de potentie en motivatie van de club en is een geweldig begin naar veel meer!

Contact informatie

31/05 Avondvierdaagse Ugchelen

26/05 Avondvierdaagse Beekbergen

Voor leden

In dit afgesloten gedeelte kan je met je persoonlijke inlogcode inloggen. Hier kan je alle actuele zaken checken en contact leggen met je mede muzikanten. Veel plezier op dit forum.

inloggen